Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ciekav

Jedna z Twoich lepszych prac Fajny klimat i szczegóły...


Swietny kadr. Widac dynamike. Super!


Super! Swietne wykorzystanie wlasciwosci materiału! Pogratulowac!


hmmm.. zdechł pies?


Mistrzostwo! Brak słow!


Piekne... zazdroszcze krechy!


lepiej lepiej lepiej fajnie Tomku! Tylko zastanawiam sie czy mi snieg proszacy nie przeszkadza? Ale moze to czepielstwo?


Pierwsza a swietna! Ma w sobie cos magicznego...


Wery gut! Oststnio najlepsza chyba Twoja praca Tomku! Podoba mi sie.


Piekna glebia! Kreska jak zwykle u Ciebie -rewelacyjna.


O! Sliczne! Trzyma klimat!


Bardzo fajne Wyrabiasz sie Tomku! A teraz troszke konstruktywnej krytyki...pierwsze co mi przeszkadza to tlo - odciaga uwage od postaci za ostra tekstura. A drugie to cieniowanie - malarsko traktujac temat nie powinienes jechac cieni czystym czarnym. A tak to troszke wyglada...lepiej by bylo jakby czarny byl z domieszka innego koloru.. tyle


Cala seria swietna! Modelka takze.. co do fotki to szkoda ze ma piercionek..i obraczke takze A tak na serio to czy bez bizuterii nie bylo by lepiej? No i ten cien przy biuscie...chyba za ostro sie tam rysuje...


Niezle... naprawde rispekt.. Wszystko mi sie podoba! Kazdy element jest Super! Mowe mi odjelo...


opad szczeny Pieknie to wyszlo!


Swietne! Super pomysl, gratuluje


nice... marzy mi sie komiks w takiej "brudnej" technice..


Super! Najlepsza zdecydowanie okladeczka!


Naprawde niezle! Super kolorki. Podoba mi sie sa drobne bledy - np prawa dlon- czy aby nie jest za mala? i ma 6 palcow? :D


Fajno fajno mam male zastrzezenia ale ogolnie wyglada super


Jedna z najlepszych prac w Twojej galerii. Obejrzalem cala i dopiero ta praca spowodowala ze jakbym nie oddal na nia glosu to naprawde bym zalowal! Piekna robota! Gratuluje!


O Cthulhu w kapeluszu mrocznie.. Ogolnie wszystkie prace wypas! Gratulacje!


Powalajace swiatlo...piekna praca!


zatkalo mnie... Swietna kreska, kadr.. SUPER!


super!



1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt